Mustache Girl.





S.A.Y.A.N.G.
Saturday 17 May 2014 | 11:21 | 0 Babbling
Assalammualaikum ^^



Fed up. Frust. Frozen. Wahaha. Sekali kau 3 F. Hmm. Entry kali nih, nak cakap knape aku bnci perkataan sayang.

Everytime someone said that love me, they would leave me. Alone. Without them. Hm hm. Knape? I just dont know. Never ask them. And they made me heartless. Aku malas sayang orang skrang. Aku tak akan syang orang kecuali family aku. Bagi aku dia orang ttap syang kita walau ape pun yang berlaku even taufan melanda. Hm.

Betul lah orang cakap, kalau syangg orang jgan terlebih sgad. Nanty bile nak lepaskan merana. And I felt that feeling now. Kenape perlu ade istilah pergi dlam hidup nih. Knape? Sebab Allah nak jadik kan kite lebih kuat mghadapi dugaan yg Dia beri :) biarlah dia pergi, biarkan, redha, nikmat yg lebih besar ade dekat depan.

As a women or mybe girl, diaa orang pantang dicabar, bila dah kne jgan harap nak peluang lagi. And thats me, skali kau tggalkn aku jgan penah nak kembli :')