Mustache Girl.





KEHIDUPAN :')
Sunday, 1 September 2013 | 02:12 | 0 Babbling
Assalamualaikum and hello peeps. Semua sihad? Pemilik blog niy pun sihadd jgak walaupun hati dan jiwa sakit. Punah harapan nak baik kan keadaan. okayy, mesti semua tak paham kan. ape tibe2 cakap pasal punah harapan laa and whatso ever. okay, macam nih kisah nyaa..
About 2 months past, hati, jiwa dan raga aku dipenuhi dan diwarnai oleh insan yang bernama Muhammad Faris bin Ahmad Rusli :') Masa tuh memang aku tak nampak sesiapa selain dia dan dia. over kan? but that is me, menyayangi orang sepenuh hati aku :) semakin aku kenal seseorang tuh semakin sayang lah aku dekat dia. and that happen same to me in this story. aku sayang dia :') lagi-2 bilaa dia nih jenis yang suka dan suka datang ke rumah orang tanpa memberitahu. semakin lah aku sayang dia sebab tetiap minggu jumpe, tak kan la tak bertambah kan sayang tuh? okay suddenly Media Player memainkan lagu Aku Rindu Setengah Mati. choii betul lahh, menaip smbil melalak kjap lagy. Biasa lah kan, texting, caling tetiap malam macam dah sebati even baru jer jmpe. aku mengaku lah yang aku nih tak boleh orang ambik berat pasal aku sebab nanty aku akan makin sayang dekat orang tuu. semakin aku kenal dia, semakin dia caring dekat aku. haha, seronok kan bila ada yang ambik berat pasal kita? pasal dia lah, aku balik tetiap minggu sekarang. dah jadik anak mak. yelah kan tetiap minggu fly balik rumah semata-mata aku nak jumpa diaa. itu lah penangan cinta. fuhh, bahaya. setelah hampir 3 bulan,di kala orang semua tgah menyambut Hari Raya dengan meriah, aku terpaksa menerima dgan redha yang dia bukan milik aku lagy :') setiap hubungan pasti ada masalah kan? macam tuh ah kita orang, disebabkan hilangnya kewarasan aku dan dia, kami mengambil jalan masing-2 *chehhh, ayat macam nak buad karangan spm jer skemanyaa* and 18/8/2013 berakhir lah hubungan tersebut. Sejujurnya, aku nak dia fikirkan hubungan aku dgan dia tapi aku tak nak jadik perigi cari timba or more prefer bertepuk sebelah tangan kan? jaddik aku redha :') tapi lepas tuh, dia datang carik aku lagi, merayu. still and stil merayu dekat aku. masa tuh, memang aku nak terima kau balik tapi aku perempuan. normal lah kan perempuan nak lelaki pujukk-2 romantik-2 dan yang berkenaan lah kan. honestly, aku terharu masa dia dtang rumah and dia bagi aku kfc and sim digi buddyz. tapi aku ego :/ aku tak terima dia balik. aku tak nak sakithati lagy. aku tak nak. sumpah ianyaa menyakitkan hati akuu. lepas dah pikir dalam sedlam-2 nya, aku nak putuskan hubungan aku dgan dia untuk selamanyaa. maybe kalau kita ada jodoh, kita akn bersama :) kepada si dia, awak, maybe kita memang takder jodoh but honestly, saya bahagia bersama dengan awak selama 2 bulan 14 hari nih :') even kita dah tak bersama, saya harap awak sentiasa bahagia dan bertemu dengan kekasih hati yang boleh melayan kerenah awak tanpa merungut seperti saya. thanks for this sweet moments. by the way , itu lah kehidupan :') setiap yang berlaku ada hikmahnya. Yang Patah Tumbuh Yang Hiang Berganti :'/